dinsdag 26 februari 2008

Split 7" single

Wat een geweldig nummer is dat Sump Of Love toch. Broeierig, met een ingehouden groove en aangejaagd door slidegitaar. Een werkelijk prachtige americana-song, alleen komen de makers ervan uit Zuid Londen en niet uit Memphis, Nashville of LA. Souther Still is een kwartet wiens debuut-cd ik in december 2006 lovend besprak. De band stuurde me niet hun nieuwe cd toe, maar een split 7” single (met Yardghost). Nu heb ik mijn draaitafel nog altijd paraat staan, maar handig vind ik het wel dat er een schijfje is bijgeleverd waarop ik de songs in digitaal formaat kan beluisteren. Het is een andere vorm dan gebruikelijk om je product aan de man te brengen, maar sympathiek is het zeker. Als je namelijk de single koopt, krijg je eveneens toegang tot mp3’s van de liedjes maar ook twee bonustracks. Vanaf 10 maart is de killersong Sump Of Love te koop. Info hierover is te vinden op www.myspace.com/southerstill. Mooi trouwens dat singlehoesje, vindt u ook niet?

Geen opmerkingen: