donderdag 22 november 2007

Oh Santa!


In Assen worden stickers verspreid voor op de brievenbus om de Kerstman in ieder geval tot 6 december buiten de deur te houden. Het is een variant op de bekende stickers tegen reclamedrukwerk. Goede actie van Sinterklaas. Jammer genoeg voert de goedheiligman geen actie in Groningen. En dus plofte enkele weken geleden alweer Santa op de deurmat. Santa Will Find You zingt Mindy Smith me toe op haar cd My Holiday. En jawel, het is haar gelukt. Maar beste Mindy, ik zit echt niet op je gekweel over Silver Bells te wachten, dus vraag me alsjeblieft niet wat ik doe op New Year's Eve.
Helaas zijn de jongens (en een enkel meisje) van Yep Roc niet veel wijzer. Ook die kwamen langs om me in een Holiday Mood te brengen, de Apples In Stereo in dit geval. Nou, mooi niet jongens. Santa Gave To You What You Gave To Me, aldus Jake Brennan and the Confidence Man. Maar ik heb jou helemaal niets gegeven Jake. Dus val me niet lastig. En beste Marah, New York Is A Chrismas Kind Of Town zingen jullie, maar mag ik dan hopen dat jullie nu van die wolkenkrabber afflikkeren!

Geen opmerkingen: