vrijdag 22 augustus 2008

De dood

Even een klein bericht van mijn hand om te laten weten dat ik nog leef. Bij deze dus. Altcountry.nl leeft ook nog, hoewel menigeen zich dat misschien, bij ontstentenis van nieuwe bijdragen, de laatste weken is gaan afvragen. Vanaf 1 september zal de site weer bijgewerkt worden. Vanaf mijn vakantie-adres hier in Wales kan ik wel iets op het blog zetten, maar de site bijwerken is onmogelijk (dat zou ik trouwen ook niet willen, vakantie moet ergens toe dienen: beetje loskomen uit de dagelijkse routine).
Nu ik het toch zo gezellig over de dood heb, kan ik u mededelen dat ik tijdens mijn bezoek aan het Green Man festival in Abergavenny (waarover later op Altcountry.nl meer) de toekomst van de Americana heb gezien: O'Death. Een werkelijk fantastische band, die bij hun optredens old time folk op een weergaloze wijze nieuw leven inblaast. En het mooie is dat u daarvan zelf ook kennis kunt nemen bij de aanstaande aflevering van het Take Root festival.

Geen opmerkingen: